مکتب القراء شهرستان محلات

فَاقْرَ‌ءُوا مَا تَیَسَّرَ‌ مِنَ الْقُرْ‌آن

مکتب القراء شهرستان محلات

فَاقْرَ‌ءُوا مَا تَیَسَّرَ‌ مِنَ الْقُرْ‌آن

مکتب القراء شهرستان محلات

این وبلاگ درجهت ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه هنر تلاوت فعالیت می کند و این وبلاگ زیر نظر سایت آوای قرآن و با آدرسwww.quranmp3قرار دارد

آخرین نظرات
نویسندگان
۰۲
خرداد ۹۴

برنامه بشری باحضورشیخ محمود شحات

لازم به ذکر است خیلی از سوالاتی که بعضی از افراد در ذهن خود نسبت به شیخ محمود دارند با مشاهده این برنامه به آنها پاسخ داده میشود.

 

 

نظرات  (۵)

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۳ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب
وب باارزشی دارین
خدا قوت
بله بنده هم امروز به این برنامه نگاه کردم و خیلی جالب بود
خصوصا اون قسمت که یک کرو لال بلند میشه و با ندای الله الله مردم رو به حیرت میندازه
اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
یاعلی
احسنت دستتون درد نکنه ولی میشه خواهش کنم تلاوت کوتاه و بسیار زیبای استاد شیخ محمود رو که در برنامه بشری خوندن صوتی و با کیفیت عالی برای دانلود بگذارید؟ اجرکم عندالله
پاسخ:
نخونده است.
چرا بابا من خودم تکرارش رو نگاه کردم آخرهای برنامه بود دیگه. سوره ضحی هم خوند.فکر کنم 10 دقیقه آخر بود
پاسخ:
دراسرع وقت بررسی می شود
برادر دستتون درد نکنه ولی لینکهای دانلودتون خرابه
پاسخ:
سلام بفرمایید کدوم لینک تا اصلاح کنیم
دستتون درد نکه . اگه میشه سوره شمسی که تو برنامتون در مقابل  محمود شحات پخش کردید رو بر روی صفحه قرار بدید تا دانلود کنم.خیلی زیبا بود.!!!

پاسخ:
سلام خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی